Pályázataink

Modulárisan felépített felhő alapú beszállítói értékelési rendszer fejlesztése

A társaság és jogelődje 15 éves múlttal rendelkező minőségügyi és mérnöki szolgáltatásokat nyújtó cég. Tevékenységünket több iparágban szerzett tapasztalattal, magas szinten végezzük. A társaság alapítói/tulajdonosai Pintér Ferenc és Pintér Ferencné. Az ügyvezetést Pintér Ferenc látja el. A társaság a gyakorlatban tanácsadási, minősítési szolgáltatásokat nyújt vevőinek.

Jelen projekt keretében olyan eszközt fejlesztettünk integrátorok és beszállítóik részére, amely segítségével gyorsabban és hatékonyabban tudják a beszállítói kapcsolatot megalapozó minősítést elvégezni.. Jelenleg is nyújtunk szolgáltatást nagyvállalat számára, amelyik a beszállítóit nem szabványok szerint minősíti, így jókora tapasztalat gyűlt össze élelmiszer- és gépiparban hiánynak számító minősítések terén. Jelen projektben erre a tapasztalatra alapozva kívántuk megalkotni a működtetés szükséges mértékben automatizált, felhő alapú eszközrendszerét. A fejlesztendő rendszer segítségével lehetséges lesz vállalkozások céllal történő értékelése, amely csökkenti a megbízó kockázatát. Cél lehet meglévő és potenciális beszállítók értékelése is. A felhő alapú működés lehetővé teszi, hogy a megosztott tudás mind szakmai minőségügyi szempontból, mind pedig tartalmi (beszállító által szolgáltatott információ vagy integrátor által jelzett elvárás) szempontból azonnal hozzáférhető legyen a rendszer jogosult felhasználói számára. Az auditáló szervezet alapesetben saját cégünk, licence vásárlás esetén pedig egy másik tanácsadó cég, de akár az integrátor egy osztálya is lehet. Az auditor felületen az adminisztrációt könnyítő funkciók mellett a tudás megosztása, iparági sajátosságok, jogszabályi kötelezettségek is elérhetők lesznek. A közös tudástár lehetővé teszi a folyamat kiegyenlített minőségű megvalósítását, kevésbé függ a tanácsadó személyiségétől, tudásától. A tudástár a beszállítók számára is hasznos információforrás lehet a minősítési felkészülés során. Társaságunk célja a projekt eredményével a szolgáltatási portfólió kiterjesztése. Jelenleg a tevékenységünk inkább az auditálást megelőző szakaszra, a felkészítésre koncentrál, árbevételünk döntő többsége ilyen munkákból származik. A fejlesztendő online felület segítségével egyrészt alacsony erőforrás mellett képesek vagyunk az iparág specifikus audit elvégzésére, továbbá a felület használatát más minősítő szervezetek felé is értékesíthetjük. Üzleti tervezésünk szerint a fejlesztés 5 év alatt 267 M Ft árbevétel növekedést eredményezhet. A projekt hatása nemzeti szinten is érzékelhető lesz. A minősítés egyszerűsödése hatására dinamikusabban tud fejlődni az integrátor-beszállítói hálózat, ami a minőségben való versenyzést segíti elő a beszállítók között, ez pedig egyenesen hozzájárul a termékminőség javulásához.

A projekt azonosítószáma: 2020-1.1.1-KKV-START-2020-00013

A projekt fizikai befejezése: 2021.08.31.

A projektre megítélt támogatás: 15 030 000 Ft